Home Dish هویج پلو

هویج پلو

Introduce

Chef :

شیرینتا

هویج پلو

گرچه در این پلو هل و دارچین و غیره هم می توانند،جهت بهتر شدن طعم آن،بریزند،ولی این بار برنج راساده از آب در آوردم.همچنین می‌شودهویج این غذا را رنده کرد،و برنج را شیرین کرد،یا یکسره با روغن فقط یا فقط با کره پخت.با مارگارین هم می‌شود این برنج را تهیه کرد باز.این پلویی بسیارسودمند است.

Cooking instructions

* Step 1

برای خیساندن برنج یک کاسه نسبتاً بزرگ در نظر بگیرید و برنج را با آب ۵ ساعت بخیسانید.۳ ساعت بعد در یک قابلمه نسبتاً کوچک،نمک و فلفل و پیازومرغ و هویج وآبلیمو را یکجا در روغن سرخ کنید و آب بیفزایید و مرغ را تا تمام شدن آب خورش(بغیر از ۶ قاشق)با هویج وسایربپزید.

* Step 2

وقتی مرغ پخت،دیگ را در کناری بگذارید تا چندی بعد که برنج را بپزید.

* Step 3

آب را بجوشانید،بعد برنج را از آب مختص به خیساندن،بگیرید و بعد،برنج را توی آب بریزید تا با آب،بجوشد تا دانه برنج در دست ۸۰ درصد نرم شده باشد.

* Step 4

مرغ را اکنون مجدداً،سریع گرم کنید،برنج را آبکش کنید.ابتدا،روغن و کره را در یک دیگ متوسط،گرم کنید،کره را آب کنید منتهی،وبرنجرا بدان اضافه کنید،آب و نمک را به برنج بریزید،و با کفگیر برنج را بهم بزنید و مرغ را به آن باهویج هم اضافه کنید.اکنون دیگ را روی شعله پایین پایین،باز روی شعله پخش کن،قرار دهید برنج را در عرض ۱۱ دقیقه دم نمایید.

Note: if there is a photo you can click to enlarge it

10 Pieces Of Expert Nutrition Advice

1. Start Small

2. Fill Your Plate With Beans and Leafy Greens

3. Focus on Adding—Not Subtracting

4. Taste the Rainbow

5. Prioritize Potassium

6. Eat More Plants

7. Focus on Your Immune System

8. Try the Mediterranean Diet

9. Understand the Impact of Food

10. Guard Your Gut

See more
🇻🇳 Việt Nam 🇺🇸 USA

Copyright © 2024 Cookcic